Wednesday, February 9, 2011

Tahun Baru Azam Baru



Agak lama juga aku tinggalkan blog ni, lebih setengah tahun jg rasa ny.... sejak mula berkerjaya ni, mcm asyik xde masa jer... sibuk sepanjang masa. Tapi kalau macam tu jer, memg xda benda lain la yg akan aku lakukan. Xpe, kali ini di tahun 2011 ni aku mesti lakukan perubahan. Xkan la nak mcm ni jer sepanjang masa, mesti nak maju jg....

Kalau sebut pasal blogging ni, rasa ny ckup elok jika aku minimumkan new post aku sebanyak satu post bagi 2 bulan... Ok ke?? Macam banyak sgt rasany... Tapi x mengapa, belum cuba belum tahu.. Kalau x blh buat mcm tu, mesti ada sebab musababny... Cari punca, cari jalan penyelesaian, masalah pasti selesai.. Tu r formula cikgu aku.. Dia kata masalah ni ada 2 jalan pernyelesaian jer, yg tu r carany...

Sebagai perangsang minda, aku uploadkan untuk korang gambar ni.. hehhehe

No comments:

Post a Comment